Pošalji prijatelju

Valamar: Svi naši sezonski radnici imaju priliku postati stalni zaposlenici!

Lideri su u odmorišnom turizmu i kreiranju nezaboravnih doživljaja za goste, a pored atraktivnih primanja i stimulativnih nagrada, o zadovoljstvu zaposlenika brinu i kroz razne programe. Do 8. veljače posjeti njihov štand na Sezoncu i ugrabi 'dobar posao u Valamaru'!

Stvaranje poticajne korporativne kulture u kojoj su zaposlenici i gosti na prvom mjestu od prvog dana im je prioritet. Njihovi zaposlenici, odnosno ValamArtisti, dio su Valamar obitelji te je njihov doprinos u vrhunskoj usluzi, kreativnosti, gostoljubivosti i kreiranju nezaboravnih doživljaja za goste apsolutno nezamjenjiv.

Poslovanje Valamara temelji se na gostoljubivosti, ambicioznosti, inovativnosti, odgovornosti i ponosu pripadanja vodećoj turističkoj kompaniji u Republici Hrvatskoj, stoga je tvrtki veoma važno da njihovi zaposlenici dijele temeljne vrijednosti kompanije i primjenjuju ih u svakodnevnom radu.

Kao i ranijih godina, Valamar zimsku potragu za kvalitetnim sezonskim radnicima s kojima će spremno dočekati nadolazeću turističku sezonu započinje na najvećem online sajmu poslova u turizmu i sezoni - Sezonac.hr

Njihov virtualni štand možeš posjetiti od 30. siječnja do 8. veljače, a u kraćem razgovoru otkrili su nam koje pogodnosti nude zaposlenicima i na kojim sve pozicijama tragaju za pojačanjima.

Sajam poslova sezonac.hr je prilika za predstavljanje kandidatima koji su u potrazi za interesantnim poslovima u sezoni u Hrvatskoj i Austriji, a dugoročno kandidati mogu ostvariti priliku za razvoj karijere i cjelogodišnji posao kod vodećeg poslodavca u turizmu u Hrvatskoj. Prilika je za kandidate da nas bolje upoznaju kroz naše poruke ili direktnim kontaktom kroz chat gdje ćemo odgovoriti na sva pitanja o radnim mjestima, uvjetima, pogodnostima.

Zapošljavamo na radnim mjestima kuhar, konobar, recepcionar, sobarica, animator odnosno radnima mjestima u hotelima, kampovima i ljetovalištima, te drugim atraktivnim poslovima o kojima kandidati mogu saznati informacije na www.dobarposaouvalamaru.com.

Ove godine u Valamaru sam imao priliku steći nove vještine, prepoznat je moj potencijal te sam napredovao u karijeri. Sve su ovo jako bitne stvari za mene kao pojedinca. Svaka predanost poslu bude primijećena i novčano stimulirana. Cijenim što nam poslodavac izlazi ususret sa slobodnim danima, čak i više od jednog ako nam treba, to je jako fleksibilno i korisno, a pohvaljujem i svoje nadređene na koje se možemo osloniti bilo kad jer su uvijek spremni pomoći. Sklopio sam i nova prijateljstva među kolegama. - Luka, kuhar

Biti sezonac u Valamaru prvi je korak ka cjelogodišnjem poslu… Kako potičete razvoj karijere unutar tvrtke?

Valamar kao najveći poslodavac u turizmu u RH potiče razvoj karijere u turizmu kroz različite programe od stipendiranja učenika ugostiteljsko turističkih škola, studenata, do razvojnih programa unutar kompanije. Valamar svake godine osigurava 400 novih ugovora na neodređeno i 1000 zaposlenika uključimo u mjeru stalni sezonac, a svi stalni sezonci i  sezonski zaposlenici u Valamaru imaju priliku postati stalni zaposlenici.

Valamar ulaže značajna financija sredstva u edukacije svojih zaposlenika te edukacije i treninge osiguravamo zaposlenicima na svim pozicijama.

Razvili smo krovni program edukacija Valamar Excellence kao program cjeloživotnog učenja i stjecanja znanja kroz Valamar edukacije i Valamar treninge. Valamar edukacije su specijalistički programi za radna mjesta u turizmu a Valamar treninzi uključuju individualni rad sa mentorima i stručno usavršavanje na primjerima najboljih praksi u kompaniji.

Stekla sam nova prijateljstva i razvila nove vještine rada, te sam usavršila postojeća znanja u radu s gostima. Također, iznimno cijenim poboljšanje znanja stranih jezika što mi je olakšalo komunikaciju s gostima. Zbog mogućnosti da sama učinkovitije ispunjavam zadatke, imala sam priliku više se osamostaliti. Ova sezona mi je donijela i lijepe uspomene na poslu kao i u slobodno vrijeme. - Laura, konobarica

Kako brinete o zadovoljstvu svojih zaposlenika, posebno tijekom zahtjevnih razdoblja poput turističke sezone?

Osim atraktivnih primanja i stimulativnih nagrada, Valamar brine o zadovoljstvu zaposlenika kroz razne programe. Dok zaposlenici borave u nekoj od naših destinacija o njihovom zadovoljstvu brinemo kroz program „Živi destinaciju“ kojim svim djelatnicima, osim kvalitetnog smještaja i prehrane, omogućavamo popuste na usluge u Valamarovim objektima, a pružamo i mogućnost korištenja zabavnih sadržaja, izleta i sportskih aktivnosti u destinaciji izvan radnog vremena. Važno nam je da se naši zaposlenici osjećaju ugodno u destinaciji u kojoj borave i rade te vodimo računa da imaju slobodnog vremena za odmor i opuštanje i zabavu.

Program KROV NAD GLAVOM omogućava subvenciju za najam stana u destinaciji rada našim stalnim radnicima, radnicima na određeno i stalnim sezoncima u mjeri V+3, omogućavamo plaćeni slobodan dan roditeljima prvašića, vrtić za djecu zaposlenika i druge pogodnosti.

Među pogodnostima koje uživaju ValamArtisti je i program Valamar Family&Friends koji zaposlenicima, njihovim obiteljima, prijateljima i poslovnim partnerima osigurava niže cijene smještaja u svim Valamarovim hotelima. Također, zaposlenici s ValamArtist karticom mogu ostvariti određene popuste na više od 300 prodajnih mjesta.

U Valamaru sam tri sezone, karijeru sam započela u kampu Istra gdje se uvijek rado vraćam. Sviđa mi se radno okruženje i kolektiv koji me od početka odlično prihvatio i ujedno naučio da je timski rad ključ uspjeha. Volim raditi s ljudima, ovdje smo svi kao jedna velika obitelj, zbog čega sam zadovoljna. Dodatni razlog zadovoljstva su i mogućnosti za napredovanje koje nam se nude. Moram naglasiti da je ipak najbolji osjećaj kada znate da je gost zadovoljan. Takvi su svi naši gosti koji nam se rado vraćaju, kojih se svako ljeto i sama sjetim kad ih sretnem. Time i oni pokazuju da je Valamar zaista prvi s razlogom. - Marina, sobarica

Kakav tip obuke i podrške nudite novim zaposlenicima, posebno onima koji ulaze u sektor turizma po prvi put?

Valamar GO je program koji je Valamar razvio upravo iz potrebe uvođenja u posao i educiranja novih zaposlenika koji se po prvi put zapošljavaju u turizmu ili u kompaniji. Kroz program naši iskusni mentori prenose znanja i iskustva novim zaposlenicima kako bi im olakšali susret s novim poslom, kompanijom te  našim novim kolegama pružili dobar start u karijeri.

Brojka od 8.000 zaposlenika koliko smo dosegli u sezoni 2023. dokaz je da svake godine sve više zaposlenika odabire Valamar za svog poslodavca.  Naši najbolji ambasadori su naši zadovoljni zaposlenici koji svake godine ocjenjuju zadovoljstvo te su i u 2023. godini istaknuli da su u Valamaru najzadovoljniji vođenjem, organizacijom posla i timskim odnosima na što smo posebno ponosni.

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.